Kopa-Anabola

Kopa-Anabola

Tänk om jag körde över dig!

När ska folk lära sig att kliva ner i vägkanten när bilar kommer?

 

Idag fick jag stanna bilen på landsvägen för att tanten med hunden skulle traska förbi på vägen. Det kom mötande så väja kunde jag givetvis inte. Visa lite respekt! annars kanske jag råkar köra på dig nästa gång..Vilket är ganska tragiskt och osannolikt men det kunde varit vinter och halt då kanske jag inte hade hunnit bromsa! (70 väg) Köp muskeltillväxttillskott: lagliganabola.com

 

Tänk om jag körde över dig.jpg

 

Tänk på risker, det är enklare att hoppa en halvmeter åt sidan än att bromsa en bil som väger ton!

 

När jag själv går på landsväg så hoppar jag ner i diket när bilar kommer, anser att det är givet!

 

Ja det va det.. nu till det mer oviktiga

Min dag såg ut som så att jag åkte till Klässbol för att hjälpa farmor att laga mat, servera och greja i köket på "sockenstugan" Och puuh! kan inte förstå att hon orkar, väldigt stressigt då folk är som gamar, speciellt när dom är hungriga.. Men det gick galant! Glad att kunna hjälpa till.!

 

Åker hem till Mamma o Pappa.. ingen hemma men går ut med Benjie ( hunden) iallafall.. Han blev nöjd och glad !

 

Drar till Karlstad och af, sen möter upp Niclas och äter lite mat. Tjejkväll i KD, men det ösregna så det blev det "viktigaste" inhandlat. .. En heldag iallafall, trodde aldrig jag skulle hinna med allt!

 

Jobb i morgon så nu blir det att säga God Natt!



16/02/2020
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour